Sötaste Sussie



Vi har jättemånga katter hemma hos mina föräldrar i Värmland, men Sussie är min absoluta favorit. Jag vet att favorisering inte alltid är bra, men när det gäller katter kan det väl ändå vara okej? Hon är i alla fall världens finaste katt, supermysig och hon gillar mig lika mycket som jag gillar henne. Hon är dessutom klaustrofobisk, så om man har henne i knät eller famnen måste man se till att inte hålla fast henne, för då blir hon tokig och jätterädd. Jag gillar när katter har utpräglade personligheter, och det har verkligen Sussie. Jag kallar henne ofta för Suss-Tuss, det gillar hon och kommer springande direkt!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Det där med att inte favorisera katter är fan inte lätt, jag tycker t ex lite mer om Blixa än om Zoom. Stackars Zoom…



Och tack för att du blev glad för min skull :)

Postat av: Rosita

Ååh, katter är bäst!

2010-10-14 @ 13:16:32
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Linda

så sött :)

2011-04-23 @ 21:05:59
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback