Respektlösheten i sitt esse

Det var det där med att råka. Jag var väldigt duktig på det idag.

Min mamma & jag har en evig diskussion gällande det här med min respektlöshet för pengar, jag tycker det är rätt skönt, mamma tycker jag är dum i huvudet. Dessutom tycker hon att jag har på tok för många skor, och suckar tungt varje gång jag köper nya - hur många argument jag än har för att jag behöver dem. Idag råkade det i alla fall bli tre par. Det råkade också bli 1300 kr på Apoteket, men det är väl ändå legitimt? Och så en klänning och en tröja/jacka, massa underkläder och tre par leggings. Och så en sjal, örhängena på bilden och lite armband. Sen kan jag nog pusta ut och påstå att det är klart. Kanhända att jag visar lite imorgon, nu ägnar jag mig bara åt att pusta för det var så tungt att bära hem allt!

Alltså, jag bara råkade, okej?
Eller såhär: jag behöver grejerna till Uganda, okej?

Kommentarer
Postat av: moa

ussch då :/ med mig är det bra tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback