Studentfirande i Arvika







Igår var jag på min tremänning Sonyas studentmottagning i Arvika. Vi hade med oss mormor, som är ganska gammal och svag (hon och hennes bror syns på en bild) och då funkade det inte riktigt att stå och kolla på utspring och flakåkande och liknande. Men vi var i alla fall på mottagningen och det var otroligt trevligt.

Grattis Sonya & lycka till!


Okej, nu ska jag se på första VM-matchen och jag LOVAR att jag därefter ska gå igenom Berlin-bilder och lägga upp ett första inlägg om resan. Jag hoppas ni ursäktar att det tagit lite tid, men det händer ju så mycket annat just nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

mysiga pics!!

sv: så hiiimla skönt :D

Postat av: bitterfittan

åh fin tjej som tog studenten.



jaa upp med en massa bilder från berlin nu ;)

2010-06-11 @ 18:10:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback