Hur ska man göra för att inte va' som andra, när till och med den allra värsta lantis har koll



När hela världen drabbas av långklänningshysteri blir jag totalt motvals och bosätter mig i den lilla svarta kjolen. Jag älskar den och använder den hela tiden. Den och fotboll är mina besattheter för tillfället. Jag vann alldeles nyss min första tippning i VM (tilläggas bör att jag tippat på alla matcher hittills) när Slovenien vann över Algeriet. Och vilken lycka, alltså! Strax börjar nästa match, jag är egen igen och följer matcherna på radion.

Så nu säger jag HEJA GHANA! (& hoppas ni har en trevlig söndag)

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

jag skulle se england usa igår. men jag råkade dricka kapten och så glömde jag bort...

Postat av: Ella

Jag bojkottar också långt. Tycker inte om den trenden.



Sv: Hahah, ja det var väl typ det bästa med dagen - att allt fokus hamnade på en själv.



Jag brukar inte heller bli hes men nu var jag sjuk i kombination med att jag skrikit som en..student så då blev det som det blev :P

2010-06-13 @ 17:10:35
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Rosita

Åh, jag har inte tittat på fotbollen någonting!

Må kanske göra det, hehe. :)

2010-06-13 @ 17:10:51
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: fifi

Små svarta kjolar är jättebra!



Nu har jag joinat och tippat :)

2010-06-13 @ 18:39:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback