Berlin baby - we love you!


Hejhejhej, nu är jag hemma från Berlin och herregud så bra vi har haft det. Det gick otroligt fort, men det var galet roligt. Vi har druckit oräkneliga antal öl, somnat galet sent och promenerat extremt mycket. Det innebär att hela jag är ganska sliten. Jag är i Stockholm nu men åker hemåt imorgon, det var ett tag sen jag var hemma, så det ska faktiskt bli skönt.

Jag lovar att det kommer massa mer, framför allt bilder - väldigt snart!
Men idag är jag för trött & sliten.

Kommentarer
Postat av: Nora

svar: tack så hemskt mycket!

Postat av: stefan

Fan lena, jag ska fråga dig nästa gång jag har ett sperma-inlägg på G ;D

2010-06-10 @ 12:45:16
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback