Award


Jag har fått en Award från Fiffiga Sofia. Det var förvisso ett tag sen, säkert två veckor, men bättre sent än aldrig. Ellerhur? I alla fall, den går ut på att man ska återpublicera den tionde bilden man la upp på bloggen. Och nu ljuger jag, eller fuskar kanske är mer rätt, för det här är min trettonde bild eller något sånt, men den tionde var typ världshistoriens tråkigaste! Den här bilden är från det första fotouppgiften vi fick under bildjournalistutbidningen jag gick. Jag har för mig att den här skulle gestalta berg. Det rör sig alltså om sensommaren i Norrland för snart tre år sedan.

Jag skickar vidare Awarden till:
Pelle
Emma
Madde
Tobias
&
Roxanne




Förresten, till Anna som undrade vilket typsnitt jag använt i det här inlägget, eftersom jag inte vet vilken Anna det är som undrar (snälla, undrar ni saker och inte har bloggar, ge mig en ledtråd mer än bara förnamn) så hoppas jag att det är en Anna som ser det här: Typsnittet heter Joyful Juliana och går att hämta på dafont.com, en himla bra sida, men tyvärr är typsnitten där inte på Svenska och därför funkar inte å (ä & ö går ofta bra ändå).

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

aha men det är ju lagom (:



hoppas du har en fin lördag nu!

Postat av: Tobias

Då ska jag försöka göra den där "uppgiften" då ;) hehe

2010-06-12 @ 18:58:54
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: roxanne

Oooh, spex! I will do it :)

2010-06-13 @ 07:11:42
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken fiiin!

2010-06-13 @ 20:58:59
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback