Jag ska måla hela världen lilla mamma och allt ska bli så ljust och glatt för dig



Igår när jag kom hem möttes jag av den här synen och frågade pappa om någon hällt ut ett kok sylt. Jag fick svaret "snarare två". Tydligen hade en hel pall sylt vält, och nu är halva gården blå. Det är ganska charmigt kan man tycka. Vilken sorts sylt tror ni det är? Jag skulle tippa på blåbär eller drottning.

Idag har jag legat helt död i mensvärk, när ska man växa ifrån den där skiten? Aldrig? Jag tycker den bara blir värre och värre för varje månad. Dock kändes det otroligt bra att jag lyckades pricka in den regnigaste dagen på säkert två veckor för denna dag i dekadens och mensvärk.

Hoppas er torsdag varit något härligare!

Kommentarer
Postat av: pelle

Wöjj! Det ser ut som hela vägen fått en smocka!

Postat av: anna dahlqvist

coolt! ser ut som en lavaström nästan,fast kall.



preventivmedel kan hjälpa mot menssmärtor ibland, endel som har riktigt ont äter det just bara för det. Men hormoner i onödan är ju lite dumt. Annars säger jag bara smärtstillande piller...

2010-07-08 @ 22:47:56
Postat av: bitterfittan

skönt det i alla fall (:



vad har du för planer för helgen fina du?

2010-07-09 @ 00:41:01
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Ella

Fy fan vad många getingar och flugor det måste varit där tänker jag helt spontant.

Sen undrar jag också om det var kladdigt att gå på't?



Sv1: Jag gör en video med hur det uttalas snart, haha :p

Sv2: Två fästingar fick jag t.o.m.!

Sv3: Nej jag har inte gått ner i vikt. I wish liksom. Boobsen har krympt ändå.



Förlåt att jag inte svarat tidigare, går bara fan i mig inte att sitta vid datorn i den här värmen.

2010-07-11 @ 11:59:18
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback