Tystnad och tomhet, idel sådan.





Jag vet att det varit tyst från mitt håll på sista tiden, men tomheten inom mig skriker inte direkt efter att få blogga. Det känns nästan som att man skulle kunna ropa in i mitt öra och så ekar det. Min hjärna är totalt uppfylld av jobb och mitt eget liv känns som jag tar lite i andra hand. Men nu ska det bli ändring på det, för imorgon är jag ledig och åker till Stockholm över helgen. Ska bli härligt, och vad som återstår är bara att packa. Det förde mig in på mitt nästa problem: vinterjacka! Det finns ingenting (förutom kanske uppfräschning av håret) som jag behöver mer än en vinterjacka just nu. Därför är mina alternativ de två ovan.

Alternativ 1. Varm & skön och härlig. Dock inte något som jag lockas av att gå omkring i en stad med, särskilt inte om det vankas utgång med klackarna i taket - klackar & skidjacka är väl kanske inte bästa kombon? Plus är dock att jag kan ha en mysig halsduk till den!
Alternativ 2. Inte fullt så varm, men lite mer klackvänlig. Drar åt sig allt ludd som finns, så jag kan inte ha en luddig halsduk och därmed utesluts alla tjockare halsdukar jag äger och istället får det bli en halvvarm sjal. Plus är att den är skön och ganska snygg, minus är att jag måste sy i en knapp.


I övrigt lider jag av en annan sorts tystnad, idel tystnad från ett annat håll. Jag vill höra en röst, eller i alla fall ett par ord på skärmen hade suttit fint. Förmodligen kommer det, även om jag vet att jag orsakat lite irritation, men jag vill bli lugnad nu. Känna att allt är bra, att jag inte behöver undra mer.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men Lena, stället har väl garderob. Och det är svinkallt ute. Ta det som värmer mest ;D

Postat av: johanna

ta alternativ 1! varm och du slipper sy i en knapp haha :D

2010-01-14 @ 21:45:23
URL: http://upprymd.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Lena goes modeblogg! ;)

Alternativ 2 med en kofta innanför.

2010-01-14 @ 23:39:05
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Fifi

Åh, kul att komma ifrån lite och åka till huvudstaden!



tack för dina värmande ord.



kram

2010-01-15 @ 11:56:44
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anonym

U will absolutely look stunningly beautiful in anything....enjoy stockholm

2010-01-16 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback