Och jag grät mig till sömns efter alla dar

Jag kunde inte sova inatt och skrev ett desperat och osammanhängande inlägg om hur mentalt labil och instabil jag är för tillfället. Hur jag behöver åka till Uganda för att reda ut mina känslor och om hur jag behöver förändring.

Men av någon anledning vägrade blogg.se publicera det och förmodligen var det kanske bara bra, jag kanske inte riktigt behöver visa min mest labila sida på bloggen. Det är väl därför jag bloggat så dåligt på sista tiden. Jag mår inte helt bra, och då har jag helt enkelt ingen lust.

Dock skrev jag också lite hoppfullt om att jag fyller 22 på tisdag och att det sägs vara det bästa året, så jag hoppas sannerligen att det blir lite förändring på tisdag! Blir det det så kanske det märks här i bloggen också, men tills vidare tänker jag nog fortstätta lysa med min frånvaro.

Kommentarer
Postat av: fifi

Tråkigt att du inte mår riktigt bra. Jag håller tummarna för att det blir bättre när du har fyllt 22!



kram

Postat av: Rosita

Jag saknar ju dina inlägg Lena, men jag förstår helt klart. Det är faktiskt jobbigare än man tror att orka med grejer, såsom bloggen, då det inte är så lätt annars i livet.



Hoppas det blir bra snart!

2010-01-31 @ 18:57:32
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback