Det eviga dilemmat






När jag packar är skor alltid mitt största dilemma. Hur många behöver jag ha med? Vilka ska jag ta? Vilka ska jag åka i? Och så vidare. Jag har bestämt mig nu, det blir de tre sista. Svart är praktiskt, de sista är grymt bekväma att gå i på mässan, pippikängorna kan jag åka i och ha på mig när jag ska vara lite snyggare men är trött i fötterna och pumpsen kan jag ha när jag ska vara riktigt snygg, typ när vi har vår mottagning. Jag tror det blir perfekt och nu är jag till och med färdigpackad. Ja, förutom datorn och lite smått då. Det är bra, för imorgon 8.30 är det avfärd och då ska jag vara pigg och färdig och vänta på taxin som hämtar oss! Dock är jag inte framme i Nürnberg förrän klockan är elva imorgon kväll, så det blir en hemskt lång dag.

Det kommer nog bli lite sisådär med uppdateringar här när jag är borta, kommer jobba mycket och ha dåligt med tid. Men hör av mig gör jag alldeles säkert, och särskilt imorgon när jag har tråkigt på tåget och sådär. Hem kommer jag igen den 22a.

I alla fall, hoppas ni får en supertrevlig vecka när jag är borta!

Kommentarer
Postat av: matilda

fint.

Postat av: Hanna

Bra val :)

Älskar för övrigt de där pippikängorna, grymt snygga!

2010-02-13 @ 22:38:56
Postat av: Marica

Vill bara påpeka att det var mamma som putsade skorna. Det är därför de blänker så fint. Dina skor är verkligen ett särskilt kapitel - Kari kallar dig för Ismelda Marcos och det är inte helt fel. Du gjorde i alla fall ett bra val, som tog med bekväma skor. Hoppas att altt går bra i Tyskland.

2010-02-14 @ 11:18:52
Postat av: Jonna

Fina :)

2010-02-14 @ 11:23:11
URL: http://jonnabis.blogg.se/
Postat av: Sarah - finlandssvensk

Shit va mycket skor. Jag har typ två par. ;-D

2010-02-14 @ 16:25:55
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Wow, så snygga! ♥

2010-02-14 @ 19:29:43
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback