Om att fira

Vi firade idag, både min och min mammas födelsedag. Mormor gav mig tre likadana kuvert innehållandes samma summa pengar. Jag undrar om det är något slags virrvarr eller om hon bara tyckte det var roligt. Man vet inte längre med mormor, men jag vet att jag vanligtvis brukar få ungefär den summan ett av kuverten innehöll. Jag tror att det inte bara är jag som tycker att det är bra att jag fyller 22, även farmor gav mig dubbelt så mycket som hon brukar. Jag fick 170 000 Uganda-shilling också, så nu är det väl bara att ge sig iväg? Jag kan ju inte sitta här med massa ugandiska pengar som jag inte har användning för.

Igår firade vi också, eller man kunde i alla fall tro att vi gjorde det. Jag & Julia fick nog i oss sisådär två vinflaskor var och jag kan lova att vi inte var särskilt nyktra när vi la oss vid fyratiden inatt. Vi hade otroligt många smarta idéer, gjorde dealer och skrev guider. Vi hade vinprovning, förresten, och bäst tyckte jag om ett californiskt Zinfandel-vin. Hade jag kommit ihåg vad det hette hade jag kunnat tipsa er, men jag är inte riktigt i vin-mood idag, så det kanske vi tar en annan gång.

Kommentarer
Postat av: anna

haha lite roligt gjort av henne :)



tack så mkt!

Postat av: anna

tack! ja usch det suger att vara sjuk hela tiden =/

2010-02-07 @ 17:02:57
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

åh nice med tyskland, vad ska ni göra där? :)

2010-02-07 @ 17:12:49
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

underbart med uganadapengarna! verkligen perfekt present för dig, då tar du väl dig iväg till våren? :)

2010-02-07 @ 20:04:22
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback