take a sad song and make it better



Jag är så otroligt sunkig idag, har fortfarande kvar knuten på huvudet som fixades till festen i fredags, jag går runt utan bh i en nästan genomskinlig t-shirt med kaffefläckar på. Halva dagen kombinerade jag det dessutom med att inte ha mer än trosor nedtill, sen blev jag kall och drog på trasiga leggings. Men det är så himla skönt att ha en sån söndag ibland!

Och alltså, mitt huvud. Hur ser det ut egentligen? Långt och med världens panna, sådär ser jag väl inte ut? Eller gör jag kanske det?

Idag har vi hängt hemma nästan allihop, hoppat runt, lekt orkester och spelat och sjungit högt, haft kuddkrig, sett på film. Vi har det så bra tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Jag såg nog inte bättre ut själv idag.

Jävligt sliten och sunkig, men äsch :) Sen tycker jag inte du ser ut så mycket som på andra bilden. Eller alltså. Nä! haha

Postat av: Ella

Älskar att vara sunkig. Det är det nya fräscha typ.



Jag lär nog aldrig lyckas träffa Pelle över huvudtaget skulle jag gissa på.

2010-08-29 @ 22:05:15
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hahahaha, men Lena för helvete! Detta är början på slutet!!!

2010-08-30 @ 00:21:17
Postat av: Roxanne

Tillåt mig att skratta, HAHAHA, underbart inlägg. Och älskar första bilden, kanonfin. Du ser inte ett dugg sunkig ut btw :-)

2010-08-30 @ 10:23:31
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Jag tror jag vinner i sunkighetm har inte tvättat hået sedan i onsdags, ONSDAGS. Då jag var och klippte mig. Min frisör är grym och lyckades fixa så att håret ser rent ut hur länge som helst trots en miljon olika hårprodukter. Att göra håret extremt torrt med saltvattensskum var tydligen knepet.



...fast idag blev det keps. Och ikväll blir det tvätt.

2010-08-30 @ 12:10:05
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback