When I get older, I will be stronger, They'll call me freedom just like a wavin' flag


Jag har nog aldrig sett på så mycket fotboll som jag gjorde under den här månaden i Uganda. Nu sitter jag här och lyssnar på årets VM-sång, om & om igen. Dock är versionen här ovan inte helt på engelska, men det är den enda jag kan hitta som har en vettig video. När vi hörde den i Uganda tvivlar jag på att det var så mycket spanska med.
Jag kan ju inte påstå att det här egentligen är min musiksmak, men på något sätt så förändras allt när jag kommer till Uganda. Där gillar jag helt annan musik än jag gör här hemma, alltså älskar jag den här låten när jag är där. Dessutom älskar jag fotbollshysterin där, men här hemma bryr jag mig inte över huvud taget. Det är lustigt det där.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Haha jo det lät ju lite kul det där,

men ja, fotboll är ju kul :)

Postat av: Hanna

Jag vet varför du gillar låten Lena. Det är ju för att den får dig att tänka på your loved one såklart :)

2010-04-14 @ 21:01:24
Postat av: Hälsporren

Men, åh, om det är fotbollshysteri där - och du gillar det när du är där - så ÅK DIT NÄR DET ÄR VM!! Det är en upplevelse att vara i ett fotbollsgalet land när det är VM.

2010-04-14 @ 22:39:05
URL: http://halsporre.blogspot.com
Postat av: FLOOSAN

önskar dig en toppen dag!

2010-04-15 @ 08:34:01
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Andre Karemani

Give me freedom...give me fire....give me reason...take me higher!!!

2010-04-15 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback