Ner i ljuva livet, upp på taken, över staden, under fabriksmolnen


Stockholm. Utsikt från Skansen i söndags.

Vet ni en sak? Imorgon åker vi. Jag har tvättat det sista, jag har kanske inte riktigt packat ordentligt men jag är sannerligen på väg. Alla måsten är avklarade, såsom de sista vaccinerna (jag var och tog ytterligare tre sprutor igår) och storshopping på Apoteket. Jag är i Uppsala sen några dagar tillbaka och jag har egentligen inte så mycket för mig. Idag satt jag på Kolbjörns kontor och ritade och kände mig som en femåring som är med mamma på jobbet och får underhålla sig själv. Jag har cyklat lite idag också, och jag förstår varför folk cyklar så mycket i Uppsala, det är verkligen en underbar cykelstad! Jag undrar hur det blir med cyklande i Uganda, kommer vi våga ta oss an det?

Nu har jag bara en sista fråga:
ska man ha kamerafilm i resväska eller handbagage?
Jag vet att den blir förstörd någonstans, men minns inte i vilket. Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer inte ihåg. rent logiskt bör det vara i handbagaget för det är ju det dom röntgar! Så jag skulle lägga i den stora resväskan.

Postat av: Vanessa

sv; hih:)

vad händer ikväll då?

kram

2009-09-09 @ 17:42:08
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Har du resfeber Lena?

2009-09-09 @ 18:02:24
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Marica

De röntgar både handbagage och resväska. Men den ena strålen är starkare och förtör filmen, medan den andra inte gör det. Fråga Kari, hon vet. Kanske Kolbjörn också? Och kom ihåg att du inte får ha vätska med i kabinen. Hoppas att du kan sova i natt. Vi hörs en sista gång i morgon.

2009-09-09 @ 18:51:41
Postat av: Rosita

Ååh, hoppas du får det asbra där borta nu Lena! :)

2009-09-09 @ 19:01:25
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: anna

haha tack för frågorna. ja du får kika in och kolla svaren sen :) hoppas allt går bra imorgon nu! ni kommer få det grymt!

2009-09-09 @ 22:03:40
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback