Tisdag, fin musik och slut på jobb

Åh, titta vad fint!

Vet ni? Idag jobbade jag min sista dag. Det känns fint! Imorgon ska jag dock fixa med lite allt möjligt, så det blir inte sovmorgon ändå. Jag ska planera Interfood som det bestämdes idag att jag ska på i mitten av maj. Jag ska bjuda på smörgåstårta på jobbet för att jag slutar och jag ska nog hjälpa pappa att måla nordväggen på huset. Ja, så fullt upp kan man ha på sin första lediga dag, men det känns riktigt skönt! Vad ska ni själva göra imorgon?



Förresten, fy fan alltså! Hur sjukt är inte det här?


Om ni tröttnar på mig, förresten, kan ni kika in här istället! En ny brud är med i gemenskapen, skoj va? Lite som en frisk fläkt, kan man säga!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Men sen då? Vad är dina planer nu? Klart man ska bjuppa på smörgåstårta sista dan!

Postat av: JESPER - LIFESTYLE

Sv: Okej. Men börjar bli dax för mig att krypa ner i sängen. Sov gott, Hoppas du får en bra natt :D

2009-05-05 @ 22:59:46
URL: http://jesperstenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback