Materiell lycka är min enda sanna lycka




Jag har fått min supersnygga Wacombräda. Jag är så lycklig så det inte är sant och den är så fin så jag håller på att dö! Sen att det är lite svårt att sitta och leka med den och samtidigt skriva saker på tangentbordet samt att jag knappast sitter alls ergonomiskt är en helt annan femma. Men åh, vad den är snygg! Passar min fina dator hur bra som helst! (Och ja, jag har faktiskt saker igång på datorn även om det inte ser så ut på bilderna.)

Favoriterna hittills är att man kan vända på den beroende på om man är höger- eller vänsterhänt, och att det då också är olika USB-uttag, samt den lilla runda saken ni kan se i mitten på vänstersidan (mittenbilden är dock spegelvänd - jag orkade inte fixa det), det är ett multifunktionellt hjul men jag har bara använt det till att scrolla med, och det är hur skoj som helst.


Ja, jag känner mig lyckligare än ett barn på julafton, jag älskar tekniska prylar trots att den här typen av lycka gnager i mig & mitt miljömedvetande. Jag har sån dubbelmoral så det inte är sant, samtidigt som jag hatar mitt materiella jag och att det alltid ska vara nya prylar och fina saker och så vidare så älskar jag alla dessa nya fina prylar!

Kommentarer
Postat av: pelle

ge oooos reultat, kvinna!

Postat av: ROXY

shit vad kul, förstår att du var upptagen med annat :D

2009-05-24 @ 08:12:21
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Det låter läckert men jag har fortfarande inte förstått vad det är för något?

2009-05-24 @ 11:17:26
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Joanne

ÅH! Materiella saker kan var som heroin! Snacka om överdos!

2009-05-25 @ 08:25:34
URL: http://joannesboudoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback