Om imorgon inte kändes så oändlig

Vi har ätit i alla fall 11 påsar popcorn, det är en påse kvar men gott är det. Julia & Stefan sover, Sara är fortfarande någonstans runt Stureplan och vi andra ligger i en böghög på golvet.

Jag & Stefan har bestämt att byta liv en månad, så bli inte förvånade om det är han som åker till Värmland imorgon och jag stannar sysslolös i Stockholm. Det vore galet trevligt, men vi ska nog sova på saken.

Vad har ni för er? Är det länge kvar till imorgon bitti? Det är det i alla fall här!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh, jag vill också äta tusentals popcorn, skicka över!!! Jag drack lite vin ;)

Postat av: Tina

Tack tack tack. Jag lyckades få min spotify invite via din länk. Nu är jag glad, jag fixade musiken till gårdagens förfest=)

2009-03-08 @ 10:56:51
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback