Fredagsplaner


Bror i somras


Oj, jag råkade nyss bestämma mig för att åka till Karlstad ikväll. Det blev på impuls och målet är fest hos Marina som fyller 25. Det kan bli skoj, men jag har inga förväntningar. Bror erbjöd sig att handla vin och jag får dessutom sova där, det är finfint. Imorgon åker jag hem igen med min andra bror och som sagt blir det jobb. Så man får väl se hur pigg jag är då, samt hur länge det dröjer innan jag hör av mig.

Jag känner för övrigt, enligt Facebook, fyra personer som fyller år idag. Det är inte varje dag man gör det! Tur att inte alla har bjudit mig på fest, det vore lite svårt att dela sig så många gånger.

Ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: stefan

Åh jag måste också kolla om någon fyller snart. Tack för påminnelsen!

Postat av: Tina

Låter som en bra fredagsplan. Hoppas det var lika kul som det lät och att du får en lika bra fredag.

2009-03-14 @ 10:55:59
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback