Det perfekta paret?


Jag har varit otroligt sugen på att fota idag, jag köpte laddare och uppladdningsbara batterier till blixten och för en liten stund sedan bytte jag objektiv på kameran. Men jag orkar inte resa mig ur soffan för att fota. Som att det fanns något roligt att fota här - nej, knappast. Bara pappa som ligger i andra soffan och skrattar.

Därför bjuder jag istället på två bilder från i lördags i Stockholm. Det är Julia & Benjamin och kanske är det så att de är det perfekta paret - nog ser det väl lite så ut på bilderna? Jag har dock inget Photoshop här, så jag kan inte fixa till bilderna.

För övrigt, om ni inte förstod det i förra inlägget så är anledningen till att jag inte använt mellanrum i delar av inlägget att space-tangenten helt enkelt inte fungerade på det tangentbordet och det var alldeles för jobbigt att klistra in mellanslag mellan orden för att jag skulle orka göra det i hela inlägget.


Förresten, snart är det helg! Är det någon som ska göra något roligt i helgen?


Kommentarer
Postat av: julia

hahhaha nä det är vi verkligen inte! jag är ju mkt bättre än han!

Postat av: anna

jag kommer ha en superkul ledig helg! som du kanske sett på min facebook.

idag fyller johanna 20 så ikväll blir det fest, och imorgon kommer jennie hem från norge så jag får äntligen träffa och gratta henne.

ha så kul ikväll :)

2009-03-13 @ 16:25:52
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback