Columbus var en sopa, det vet vi allihopa, han seglade till fel provins.

Jag har något att bekänna för er, kära vänner. Jag förstår om det här kommer som en chock för vissa av er och jag har till och med överseende för om ni rentav blir besvikna på mig. Men det här är faktiskt på riktigt.

Jag hyser en väldig kärlek till en viss man, han är väl något av min ungdoms- (/barndoms)idol och jag kan inte sluta älska hans musik. Mannen jag pratar om heter Wille Crafoord och senaste veckan har jag ägnat oräkneligt antal timmar åt att lyssna på min favoritskiva med honom. Det är sådär bra som bara musik som man kan varenda ord i är, det är sådär klockrent som bara musik där man alltid vill citera allting till allt och alla från är och det är sådär härligt som bara gamla idoler kan få det att kännas.

Tyvärr är utbudet på Youtube väldigt dåligt, det enda från min favoritskiva jag hittar är den här:

Cheesy, eller hur?

Men egentligen skulle jag snarare rekommendera
Jag samlar på dig, Samma typ av annorlunda saker och Din tur.

Däremot hittade jag något annat spännande som jag blev väldigt road av att se/höra, vad tycker ni om det här?

Nu är det ju inte bara så att jag gillar Wille Crafoord utan jag tycker att han är minst lika bra tillsammans med sina vänner i Just D, men det är en helt annan historia. Det här är kärlek, helt enkelt. Kärlek till otroligt bra musik.

Vad tycker ni om Wille Crafoord? Har han inte ganska många bra poänger ändå?

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

nä huva, han är läbbig! Visfestival i norrland och raggar småbrudar till sin båt. Fast det kanske alla kändisar gör?! Vi var hursomhelst alldeles för små då!!!

Postat av: E

Ja,det är många viktiga frågor måste jag säga. Det är väl en avvägning och man måste ju stå för allt man skriver, knivigt. Må så gott

2009-03-15 @ 01:41:14
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hihi, vad kul... nu skryter jag lite men min bror var god vän med Just D gänget och var på Willes svensexa kommer jag ihåg...den va rätt galen...

2009-03-15 @ 07:05:53
URL: http://ninanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Är inte det den där moderaten?"

2009-03-15 @ 08:17:38
Postat av: Daniel

ååh missarna från -00 lovely!

2009-03-15 @ 14:37:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

fin blogg (: ! besök gärna min blogg och säg vad du tycker om den !

2009-03-15 @ 17:56:59
URL: http://homebylovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback