Checklista: en helg senare




Bilder från igår, ursäkta att de är så mörka, jag har inte
möjlighet att fixa dem nu och orkade inte bry mig när de togs.


Av det jag sa i torsdags att jag skulle hinna med i helgen har jag lyckats klara av följande
:

X Träffa Marielle & hennes syster
X Gå på
The Rocky Horror Show
X Dansa och dricka på Glada Ankan
X Köra en tredagars
X Kanske se på Hives på Nöjesfabriken imorgon
X Åka till Örebro och gå på inflyttningsfest
X Träffa kompisar från Ålsta
-  Sova hos Emil
-  Sova hos Yasse
X Sova hos Julia (eller eventuellt Peter med Kniven)
X Shoppa
X Hänga/fika/mysa/promenera
X Åka buss


Det var bara sovandet jag tappade någonstans på vägen, blev två nätter hos Johan istället och det var lika bra det! Det har varit en galet rolig helg, jag har hunnit med hur mycket som helst, träffat många fina människor, dansat mycket, druckit mycket och så vidare! Riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: julia

fucking awesome


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback