Till Pelle


Den här bloggen är tillägnad
Pelle, som inte fick se någon giraff när han var på Kolmården i veckan. Därför får han se en här istället, den här är hämtad från min mail. Jag älskar min mail som visar mig vad det är för väder. Ser man en giraff så vet man att det är molnigt ute, men uppehåll. Som idag, då. Fast min mail tror att det är finare väder än det är, för giraffen är utbytt mot ett barn som äter glass och det betyder soligt väder. Det är det inte!





I övrigt vill jag mest fråga samma Pelle om när han tänkt sig att bli lite social igen. Pelle, när ska vi köpa biljetter till Way Out West? Det är ju stört omöjligt när du inte ens svarar när man skriver till dig! BAH!






















Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Pelle har blondinbellapausat! Bloggen har stigit karln åt huvudet! PELLE KOM TILLBAKA!

Postat av: pelle

Hahah, jag gillar Emmas kommentar ;D



men nu köper vi biljetter!



ps. tack för giraffen! ds.

2009-06-14 @ 11:42:52
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Rosita

Haha, härlig giraff du!

Pelle förtjänar den :)

2009-06-14 @ 16:15:17
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback