Friday night, last orders at the pub? Nä, ett glas till hinner vi...


Ungefär såhär känner jag mig just nu: lagom suddig och rätt på sniskan.
Eller kort sagt: lite skev.

Jag packar, för imorgon blir det Stockholm (det var nära att jag skrev att jag ska ta en tripp till Uganda. Uganda har totalt tagit över mitt medvetande), men det blir lite svårare, men även roligare, efter sisådär fem glas vin. Dessutom tappade jag en skruv till min brors glasögon, totalt borta så han måste till optikern. Men nu ska jag bli färdigpackad och vara social med kanske ännu ett glas vin.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: ROXY

alltid sthlm ;) och alltid när jag jobbar :p

vad är OP andersson? :o

Postat av: Ida Björck

sthlm lät inte helt fel :)

2009-06-27 @ 09:43:31
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback