Tisdagssol




Vart kom värmen ifrån? Helt plötsligt är det sommar igen, det firade jag med att gå ut en liten sväng med kameran sådär i kvällningen. Ja, med betoning på liten då (svängen, alltså), för alla bilder tog jag inom en radie på ungefär två meter och det var kanske tio meter från vårt hus. Men ändå! Katten ville i alla fall vara med.
Om man ska tro på Aftonbladet (och ja, vem gör inte det?) så är solen här för att stanna efter det regnigaste juli på 50 år. Ja, jag brukar ju inte direkt läsa Aftonbladet, men i affären är det svårt att undvika löpsedlarna och framsidorna, man skulle nog behöva vara analfabet för att klara det. I alla fall, det jag vill komma fram till är att det känns som jag planerat min sommar så perfekt, jag har jobbat de tre senaste veckorna (de som regnat bort) och det här är min sista vecka, sen kan jag njuta av solen om nu Aftonbladet skulle ha rätt.

Har ni också haft sol idag? Är det inte härligt?

Kommentarer
Postat av: ROXY

oh men så härligt, hoppas solen stannar, för vem orkar med regn? ;/



hehe, söt du är :> men vi alla har våra fobier. dock vet jag inte vad jag är riktigt rädd för, men visar väl sig ngn dag :>

och ja, visa kattbebisen :D

Postat av: anna

vi har lite sol/moln om vartannat. så störande, inte direkt så man lägger sig på stranden men man vil lju ändå vara ute. hm...får se vad det blir :)



haha jag berättar inte mer nu ;)

2009-07-29 @ 11:13:50
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag hade inte sol igår - men idag :D ÄNTLIGEN!

2009-07-29 @ 12:22:02
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Rosita

Så snyggt med röda tånaglar!



Här var det jättefint och soligt fram tills på eftermiddagen då världens största skur kom! Men men.

2009-07-29 @ 19:42:18
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Haha. Ja löpsedlarna är rätt svåra att missa! :) Idag kom äntligen sommarvärmen tillbaks till norrland! Vad söt katten är.

2009-07-29 @ 20:52:35
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback