Segsöndag


Vi spelade som sagt Risk igår och jag förlorade, men det var skoj. Dock var det inte fullt så aggressivt som på den här bilden där Tommy och Julia krigar även utanför spelplanen. Jag hade inte spelat Risk sen Ålsta och det fick mig att sakna Julia, för Julia är det galet roligt att spela med.
Jag saknar i och för sig Ålsta och alla där. Hela tiden.


Idag känns det som världens segaste dag, jag orkar ingenting så jag tänkte pyssla ihop Maj 2008, för att få något gjort i alla fall. Ska iväg och träna senare också, känns väldigt jobbigt just nu, haha!
Okej, nu blir det Maj 2008 och det här var nog årets hittills tråkigaste blogg, men jag kände att jag behövde visa att jag lever. Ute regnar det massa, förresten! Snön är borta och det är blött och isigt, hur tråkigt som helst verkligen!

Kommentarer
Postat av: pelle

Eller hur, genast blev vintervardagen ännu tråkigare i och med att snön försvann!

Postat av: Emma

haha, sjukt Lena! Vet du om att jag satt igår & diskuterade vad jag skulle tatuera med min tatuerarvän som var här!!!(jag har tatueringstid den 23 januari) Jag kanske 'telepaterade' mina tankar till dig då.. Kom dock inte på att jag skulle tatuera in ett vattenglas utan en rosa barbapappaninja (verkar inte heller osm en bra idé) men låter helt klart som något jag skulle få för mig att göra ändå!

2009-01-11 @ 15:52:08
URL: http://emmailondon.blogg.se/
Postat av: julis

synd att du förlorade! var i sthlm och spelade spel med benjamin, lars, stefan, thomas, tilde och kristoffer, det var hemskt. Jag fick hjärtklappning och nästan yrsel, jag blir alldeles för engagerad...



vadå maj 2008?

2009-01-11 @ 16:07:21
URL: http://evvaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback