Musik i natten

Jag har ägnat en stor del av kvällen åt att titta på Veronica Mars, jag gillar verkligen den serien. Dock blev jag lite glatt överraskad när det plötsligt började spelas en Hives-låt i ett avsnitt. Visst vet jag att the Hives är stora därborti staterna, men man är väl ändå lite såndär att man tycker det är roligt med sånt som är svenskt (Gud förbjude), så nog reagerade jag och tyckte det var skoj.

I övrigt har jag hittat en annan låt som jag gillar starkt, jag kanske borde tycka att det är lite pinsamt att gilla den här mannen, men ge den här låten en chans, okej? Jag gillade den första gången jag hörde den, särskilt introt. Och ja, jag har ganska starka åsikter när det gäller vilken musik jag borde gilla och inte, jag skäms lite över musik som jag gillar som inte riktigt passar in i den smak jag utger mig för att ha, även om det egentligen är ännu pinsammare. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Det är väl inget fel på Jason Mraz :) Och man ska aldrig skämmas för musik. Finns alltid guldkorn i de flesta genrer. Sen så lutar man väl oftast åt ett visst håll. Men varför begränsa sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback