Looked me up and down, I don't make a sound


Har ni sett? Jag har fastnat på bild! Det är inte en vanlig syn numera, inte sen det mest är jag som någonsin håller i en kamera inom flera kilometers radie. Med andra ord fick jag fota mig själv. Här sitter jag i min finaste soffa, den från Erikshjälpen för ca 250 kr och jag kom precis på att det vore roligt att ställa in den i en studio och använda till en fotosession, kunde bli snygga bilder.

För övrigt funderade jag lite över mina kläder och komiskt nog hade jag bara på mig saker som är verkliga fynd idag, t-shirten fick jag efter bröllopet i somras, någon hade glömt den och de trodde det var jag - det var det inte men de orkade inte ta reda på vem så jag fick den. Örhängena fick jag för att ett annat par var inne på lagning och de slarvade bort dem, men sen hittade de dem och jag fick betala 30 kronor för de här. Koftan kostade mindre än en hundring på nån jätterea i somras. Jag hade en sjal/halsduk sen också, som någon glömt här, jag vet inte vem och inte mamma heller - så jag tog den. Det enda som sved i plånboken var kjolen, som kostade sisådär 200 kr, men det var de sista pengarna jag ägde , kortet var tomt och jag fick använda mina sista kontanter, det var under det hårda studentlivet.
Hårfärgen har jag dessutom fått av Julia!


Okej, jag har inget vettigt att skriva, sen sist har jag varit iväg på en musikalshow, kom hem för knappt två timmar sedan. Jag ska redigera bilderna, sen ska jag visa er några, men det dröjer nog en stund.
Vad har ni haft för er ikväll?

Kommentarer
Postat av: Carita

fin bild! :]

Postat av: emma

:)

2009-01-23 @ 23:24:48
URL: http://bernad.blogg.se/
Postat av: Marre

Hahaha ah ok, vad gör du nu då?

2009-01-23 @ 23:36:11
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marre

Aha okej, ska kolla på någon film eller läsa.

2009-01-23 @ 23:56:15
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Emma

åh, jag ääälskar fynd! Visst känns det skönt :D Vilken fin bild det var på dig!

2009-01-24 @ 10:29:59
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback