We exist but we are taking it slow

Killen jag pratade om igår, Moses, är ännu coolare idag! Men vet ni vad? Jag kom på imorse att det var honom jag pratade om i det här inlägget (den första) och visst har han rätt - otroligt god ananas har han att erbjuda! Roligt att det är samma kille i alla fall.




Jag fick ovanstående kommentar av Pelle igår, och jag undrar om det är jag eller Pelle som borde skämmas, har jag varit oklar med mitt jobb? Vet ni vad jag gör? Eller är det Pelle som är kass och missat det? Pelle, du har väl ändå inte missat att jag varit på den här mässan i 7 år i rad?

Om fler är intresserade kanske jag orkar skriva lite mer om det senare, hur vill ni ha det? Annars ska jag berätta för dig när vi hörs, Pelle!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jobbar inte du med ekologiska/organiska grejsimojser?

Postat av: Kalle

haha ja det är sant, jag har inte heller fått kläm på det där med jobbet!

2009-02-19 @ 17:58:54
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: pernilla

den där pelle går inte att lita på ;) jag vet vad du gör. på ett ungefär iaf :D och JA jag läser, även om jag inte kommenterar på allt :D

2009-02-19 @ 18:49:04
URL: http://saywhatsername.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår dina kompisar som frågar vad du gör. Du har inte varit så tydlig. Det är ju inte så att du bara "hänger" på en mässa. Man kan till exempel berätta att BioFach är världens största ekologiska mässa, www.biofach.de

Sedan kan man berätta att Grolink (där du jobbar) arrangerar en stor monter kallad "the african pavillon" med utställare från hela Afrika. Innan mässan har du jobbat med hotellbokningar, visum och annan administration. Nu hjälper du alla afrikaner på plats, är med och organiserar mottagningar med mera. Exakt vad du gör hela dagarna vet inte ens jag. Tja, om du tycker att min beskrivning är fel eller ofullständig får du se till att skriva något själv.

2009-02-19 @ 22:10:13
Postat av: pelle

Anonyma dryga människa, jo - jag vet att du åkt på mässan 2334466768778 gånger. Men inte vad du gör där nere, det var det.

2009-02-21 @ 17:06:32
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback