September 2008



September började bra, med att ett helt gäng från skolan uppe i norr kom och hälsade på mig i Värmland. Vi hade kräftskiva, Kentefterfest och drack sprudlande vin. Allt var så bra det bara kunde vara, tyvärr var det döck bara en helg.
Killarna dansade och alla gillade Thomas coola glasögon.


Det var personalfest på gården och jag fick agera fotograf och ta nya bilder till hemsidan och sådär.


Jag ägnade väldigt mycket tid hemma på gården. Det gjorde också att jag fotograferade en del på gården.


När jag ändå fotade passade jag på att ta lite bilder i parken också.


Min extrapappa byggde färdigt vinterträdgården, det blev riktigt tjusigt.

I övrigt kan jag inte komma på att jag gjorde något annat. Jag åkte väl till Karlstad lite, hängde en hel del med Marielle och så började jag jobba på mitt nuvarande jobb i mitten på månaden. Jag tror knappt jag var från Värmland alls, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll

oh vilken härlig vinterträdgård, verkligen!

Postat av: anna

jag har sakt det förr och säger det igen, eran gård ser så mysig ut!

och förlåt om inte jag var inne på msn sen haha, marcus kom hit och vi åt våfflor med mina föräldrar. men hoppas vi hörs snart. vi har nog rätt mycket att prata om!

2009-02-04 @ 08:48:11
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: pelle

Vinterträdgården var grymt snygg, ska inte ni också ha en sådan? Eller vad används den till? Jag tänkte att det var en typ av veranda:P



Bra med bilder Lena, mer bilder!

2009-02-04 @ 09:12:00
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sonja

vilka mysiga och vackra bilder! Påminner om sommaren :DD

2009-02-05 @ 14:13:09
URL: http://sonjat.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vad jag längtar tillbaka till Värmland! Förresten, har ett förslag, eller snarare en resa-idé som jag tror du skulle vara med på :) Läs mer på bloggen.

2009-02-05 @ 23:48:53
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback