Jag är SÅ sjuk - tyck synd om mig!




Jag förstår att ni saknar mig, men jag är faktiskt så sjuk att jag inte har orkat uppdatera på hela dagen. Eller så är det för att det är så mycket på jobbet. En kombination skulle jag vilja påstå eftersom jag gick hem och sov efter lunch. Jag klarade inte heller att äta mer än en halv brödskiva (utan varken smör eller pålägg) innan klockan 17 idag. Men det är så mycket på jobbet, så jag har inte tid att inte jobba, därför har jag jobbat några timmar nu på kvällen.

När jag är sjuk vill jag ha sympati, jag vill att folk ska tycka att det är syndast om mig i hela världen och jag vill vara liten och ömklig. När jag är sjuk blir jag fortare bättre om jag har folk runt mig som tycker synd om mig, det ger mig energi. Fast egentligen handlar det kanske mer om att jag slösar onödig energi på att irritera mig på folk som inte tycker synd om mig och därför tar energi från tillfrisknandet. Jag vet inte.

Dagens roligaste var i alla fall att höra av min bästa vän, som fått veta sin sommardestination.
Jag ska göra allt som finns i min makt för att komma och hälsa på henne i sommar!


Här kan ni förresten läsa en bra recension av gårdagens konsert.
Och till er som undrat, ja jag rekommenderar er att se henne under den här turnén.

Kommentarer
Postat av: Leonora

Hoppas du får en underbar kväll :)

allt väl?

Postat av: julia

2009-02-12 @ 21:44:16
URL: http://evakuera.blogg.se/
Postat av: julia

jag tycker synd om dig!!!

2009-02-12 @ 21:44:25
URL: http://evakuera.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Krya på dig darling! Jag tycker synd om dig.

2009-02-12 @ 22:13:00
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback