Ett, två, tre... SJU!

Emma utmanade mig.
Emma tycker att jag ska berätta inte en eller två, inte heller tre utan hela sju sanningar om mig själv. Jag ska göra så gott jag kan.

1. Jag tycker att vanilj luktar väldigt otroligt gott, ett tag hade jag alltid några vaniljstänger liggandes bredvid sängen för att det luktade så gott när jag skulle sova.
2. Jag är ganska stökig av mig, dålig på att städa och slänger saker runt mig. Men när jag väl städar gör jag det riktigt ordentligt och det tar många timmar, då ska jag ordna och sortera allt jag äger.
3. Jag ljög väldigt mycket på internet ett tag, och då menar jag väldigt mycket. När jag slutade med det var det otroligt jobbigt och jag var ensam i Uppsala i ett par veckor. Jag ägnade all min tid, som jag inte var på praktik, åt att lyssna på Hello Saferide, särskilt Long Lost Penpal, jag kände mig som den låten.
4. Jag har aldrig varit kär, inte ordentligt. Jag blir sådär förälskad hela tiden, men aldrig kär.
5. Jag hade en dröm om att bli journalist när jag var yngre. När jag gick i åttan hade jag praktik (eller prao hette det väl då?) på FRIDA och tyckte det var hur coolt som helst. Jag är inte lika säker på att jag vill bli journalist längre.
6. Jag är en obotlig Stockholmsromantiker, älskar att promenera runt i staden och upptäcka nya guldkorn. Jag älskar Per Anders Fogelströms böcker om Stockholm och jag är ovanligt bra på att hitta i staden för att aldrig ha bott där.
7. Jag hatar att duscha, jag tycker det är så otroligt tråkigt och jobbigt. Hela grejen att klä av sig, gå in i duschen och så vidare, allt är bara trist men jag inser ju att jag måste göra det då och då.


Sen brukar det ju vara så att man ska utmana folk också, jag kan sträcka mig till att utmana några stycken.
Det får bli Anna, Julia och Marielle/Isabelle. Alltså, känn er utmanade!

Kommentarer
Postat av: E

Ja,det är i Sälen det! Fast vi bor i Lindvallen. :-D Ja,jag är mån om att köpa ekologiskt odylikt.

Postat av: anna

haha vad kul, jag ska försöka! och förmodar att jag också ska skriva hela sju sanningar.

2009-02-06 @ 10:22:59
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: stefan

Jag måste också ta tag i den där utmaningen. Men jag måste komma på sju saker också.

2009-02-06 @ 10:50:36
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är med på 1;an och 2;an måste jag säga! Jag är precis likadan. Eller jag har inte lagt vaniljstänger bredvid sängen - men jag älskar doften av vanilj att jag nu troligtvis måste göra det!

2009-02-07 @ 10:16:41
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback