Att rannsaka sig själv; magasinläsarLena

Jag fyllde i en undersökning på internet och där var en fråga där man skulle kryssa i de tidningar/magasin man läser minst varannat nummer av, jag läser ingen av dem som fanns listade och började fundera på vilka jag faktiskt läser, följande kom jag fram till:

Camino (så ofta jag får tag på den)
Situation Sthlm (köper den i princip varje gång jag är i Sthlm)
Reko (den kommer på posten, så den brukar jag bläddra igenom)
msafiri (Kenya Airways tidning, den kommer jag inte över så ofta men det händer att jag läser den då och då)
Ordfront magasin (mamma prenumererar, så det händer att jag läser den)
Sonic (i princip bara om det är någon artist jag gillar på omslaget)

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Sonic & Camino läser jag också - på samma villkor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback