Wake up everyone, how can you sleep at a time like this, unless the dreamer is the real you



Bild 1. Just nu vill jag inget hellre än att gapskrika "VAKNA" i den här mannens öra! Bild 2. Anna, är den här bättre?

Jag har varit vaken i två timmar, de andra fyra sover så sött. Jag har tråkigt, men vi skulle sova ut idag, så jag får väl hålla ut. Fast jag undrar vad fan jag gör vaken först, det händer aldrig. Och hur det kan komma sig att jag är pigg?
Igår hade vi i alla fall superskoj & trevligt. Vi såg inte så väldigt många band, men bäst var Robyn. Den kvinnan är verkligen grym, jag skulle vilja påstå att hon är världens coolaste svensk!

Kommentarer
Postat av: anna

nja den där var väl okej, men den andra är ju fortfarande kvar ;P



har ni vaknat än eller? jag tog mig precis upp ur sängen :)

Postat av: pelle

I like it!

2009-08-15 @ 11:46:02
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: ROXY

aaw, 2 sötnosar :>



usch jag är så avsis, men som sagt, det går flera tåg :> och jag vet ej vad det är med magen, men skall till sjukan i veckan iaf :)

2009-08-17 @ 09:41:59
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback