Stockholm - en helg senare


Jag hos Per i lördags, ser ni vad jag ser?
Vad är det första ni lägger märke till?

Ja, jag är hemma från Stockholm. Jag är hemskt trött, har huvudvärk och är allmänt schleten. Men det är bara två dagars jobb till och sen är jag på't igen. På vad? Ja, att åka hemifrån, att köra till Stockholm - välj själva, det är rätt i vilket fall!
Under helgen i Stockholm hann jag träffa fina vänner, gå på Marie Laveau (som jag tror att jag nu lärt mig stava till - rätta mig om jag har fel), parkhänga, dricka massa öl, upptäcka att Minttu med lakritssmak är vidrigt, fika med Per i ett fönster, promenera från Mariatorget till Skanstull i klackar (inte att rekommendera), hänga på en irländsk pub i Gamla Stan, snusa (bilden), bli kladdad på av en gubbe på 50+ och sist men inte minst bjuda på & sälja sylt i Märsta. För att inte prata om hur mycket bil jag kört. Ja, det var väl det mesta. Det kommer komma mer bilder, men jag orkar inte riktigt just nu.
Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer
Postat av: Tina

Det första jag la märke till är vad jag tror är en Mariestadsöl på bänken. Den sorten gillar jag. Fats du ser säkerligen något helt annat=)



Ja, bröllopet var helt fantastiskt lila och vackert!

Postat av: ROXY

jag la nog inte märkt till ngt speciellt. började istället leta efter saker ist :>

2009-04-27 @ 22:11:01
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: johanna

dig först, men sen trappstolen!

2009-04-27 @ 22:32:24
URL: http://upprymd.blogg.se/
Postat av: stefan

Vilken fin bild pelle fick på posten idag, haha:D

2009-04-27 @ 23:15:34
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: ROXY

hehe, ser inte ens ngn snusläpp nu när du skvallrat, du ser normal ut :>

2009-04-28 @ 09:57:47
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: H

haha jag drack också mintuu med lakrissmak! Det var droppen som fick mig att vara bakis hela dagen igår :( Blää!

2009-04-28 @ 10:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback