Fuck off, jag bojkottar snart studera.nu och överväger att aldrig plugga igen!

Åh, här började jag bli klar med väljandet av de flummigaste kurserna jag kunde komma på, och vad händer? Jo, jag blir utslängd! Jag loggade in igen och fick se att alla mina val (8 st) var totalt borta, försökte börja om men blev bara utslängd igen. Och nu kan jag inte ens logga in, är det någon slags överbelastning eller bara ett JÄVLIGT DÅLIGT SKÄMT?
Alltså, fy fan! Jag blir tokig, jag vill göra min ansökan, nu minns jag ju inte ens vad det var jag hade sökt, hur ska jag kunna kolla det?
Någon som vill hjälpa mig att döda studera.nu nu direkt? NUNUNU! Eller är det bara så att det inte är meningen att jag ska plugga? Nä, fy fan! Nu ger jag upp!

Kommentarer
Postat av: julia

både du och jag vet att du inte ska plugga i höst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback