Utmanad

Stefan har utmanat mig, men lugn, jag tänker inte skicka vidare någonting. Jag sysslar inte med sånt, anledningen till att jag antagit utmaningen är att Pelle inte trodde jag skulle göra det, dessutom har jag ett omättligt behov av tidsfördriv och så är det ju hederssamt att bli utvald som utmanad!

Namn - Lena
Födelsedag - 2 februari
Ögonfärg - Grön
Hårfärg - odefinierbar/råttfärgat/utväxt/ljusa slingor
Längd - 163-165 cm nånstans
Högerhänt/vänster - Högerhänt
Stjärntecken - Vattuman
Skostorlek - 40
Är dina föräldrar skilda - Nej, men inte gifta heller, haha
Sport - vad? favorit? eh, jag gillar att se på hockey!
Helgdag - Julafton.
Årstid - alla årstider har sin charm, men jag gillar bara början på dem. utom vintern, den är alltid bra. så vintern kanske är en favorit?

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Man vet inte om man varit kär förrän man verkligen varit det, och jag vet ingenting, så förmodligen har jag aldrig varit det heller. (Svar: antagligen nej)
Blivit dissad - Ja
Skolkat - Nja? Jo, nånting kanske? Men aldrig så någon undrat var jag varit, aldrig från något viktigt eller utan att hitta på någon anledning
Sett en död människa - nej, och jag är livrädd för att göra det
Använt droger - Nej
Retats - Ja

 THIS OR THAT
Cider/Öl - öl
Pepsi/cola - inget av det, om det inte är till grogg, då är det okej
Kärlek/sex - ja tack
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - mat är gott, skit samma om det är kött i eller inte! men nej, jag är inte vegetarian.
Tv/film - vet inte, ser sällan på varken film eller tv
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/Nike - vet inte
Kinesiskt/mexikanskt - vet inte
MTV/VH1 - Vet inte

SENAST
Du skrattade - tidigare idag när jag tittade på ett youtube-klipp
Du grät - Minns inte
Filmen du såg - Eh, nån amerikansk thriller som gick på tv i fredags
Tuggade tuggummi - ingen aning
Du drog ett skämt - minns inte
Du sjöng en sång - minns inte, kanske nåt tidigare idag?
Du drack alkohol - ett par, tre glas vin igår
Du tog droger - aldrig
Du sov tillsammans med någon av det motsatta könet - I.. fredags natt? nåt sånt, alltså för en dryg vecka sen. förra helgen i alla fall
Du sov tillsammans med någon av samma kön - det minns jag inte, sist jag sov hos marielle? nej, då sov jag nog där ensam? äh, jag minns inte
Du bakade - jag bakade bröd någon gång i somras. annars var det på ålsta, där bakade vi ibland. :)

Kommentarer
Postat av: stefan

varför inte bara erkänna att du är 164 cm lång? hahahahahahahhahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback