Svar på tal (ála Pelle)

Pelle inspirerar mig i sitt bloggande, så framöver (i alla fall sisådär närmsta halvtimmen) kommer jag ägna mig åt att härma honom. Jag börjar med ett "svar-på-tal"-inlägg!
Här svarar jag alltså på kommentarer som skrivits i min blogg, tyvärr är det för det mesta samma personer som kommenterar, så samma personer kommer också att återkomma.

Pelle om Finaste Annika:
Köpt hennes nya än?
Svar: Ja Pelle! Jag har köpt den och den är otroligt fin. Den släpptes igår, men posten behagade inte leverera den till mig förrän idag. Dock har jag nu fått den och för närvarande lyssnar jag igenom skivan för tredje gången.

Stefan om Tröttheten tar övertaget:

du måste skaffa dig rutiner. gå och lägg dig samma tid varje kväll i en vecka så blir du pigg.

Svar: Tack för tipset, Stefan. Problemet är bara det att jag inte kan motivera mig själv att lägga mig i tid. och det är väl bättre att lägga sig tidigt ibland istället för aldrig? eller?

Sandra om Helgplaner: onsdag:
Åk till hagfors, fest på folkan på lördag! KOmmer blir skitkul!
Svar: Hej Sandra, vem är du? Vilken Sandra är det som läser min blogg? Tyvärr har parken i Hagfors aldrig lockat mig så mycket, möjligtvis på Eldfesten för sisådär 3-4 år sedan. Dessutom känner jag ingen som ska dit (förutom möjligtvis du), så jag måste nog säga att du tyvärr inte kommer se mig i Hagfors över huvud taget i helgen. Jag ska förresten till Sundsvall, för den som missat det.

Pelle om Dagens:
Du är väl en helyllego brud du ;)
Svar: Tack Pelle, det är en fin beskrivning och du gläder mig. Och visst är jag en helyllego brud, jajjemän!

Stefan om Tillägnat Stefan:
Hur tänkte du när du tillägnade bloggen till mig:P
Jag och min dolme! haha
Svar: Ja, Stefan, det här var absolut med tanke på din dolme (som för övrigt är min absoluta favoritdolme)! Fast mest var det med tanke på det här: Inlägg 1 & Inlägg 2

Valle om Lena och sexualiteten:
Jag utgår att du har haft sex med alla som gick på Ålsta i alla fall. Det är väl det man gör på folkhögskolor.
Svar: Hej Valle! Självklart hade jag Sex med alla på Ålsta, i själva verket hade jag till och med sex med alla i Fränsta, men det är ju inte så många fler än det går på Ålsta, så det var inte så svårt att ta dem också när jag ändå höll på! Och du hade väl sex med alla på Bona också?

Valle
om Idol-hysteri goes indie:
Kan du förklara vad indieknän är?
Svar: Hej igen, javisst kan jag förklara det. Det är när indiekillar (kanske tjejer också?) dansar/sjunger och samtigit kniper ihop knäna, I like! Kolla mitt inlägg från igår där man kan se Kenny göra detta.

Stefan om Blödig & bladig; ett sista farväl:
säger som marielle, och det finns en låt med den textraden, som jag inte kommer ihåg namnet på, it's always easier to leave than to be left behind. jag vet hur det känns, både att lämna och bli lämnad. du behöver en kram lena. det får bli en cyberkram den här gången. kram!

Svar: Tack för stödet Stefan, och du har rätt, det är alltid värst att bli lämnad! Och jag vill gärna ha en kram, Stefan kom hit och ge mig en kram! Annars våldgästar jag dig i Oslo, inom en snar framtid!




okej, det blev ganska många, men det är väl lite jag i ett nötskal, jag vill svara på allt och jag vill fortsätta i alla evighet, det hade jag också kunnat göra, men nu får det allt vara nog! Nu sätter jag stopp. Kanske att jag återkommer igen, någon annan gång, med det här. Det vet man aldrig. Men det här var i alla fall allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: pelle

Vilket roligt inlägg hörru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback