Planering

Jag vill förresten redan börja planera, jag vill planera vad jag ska göra nästa helg, har någon något tips på något kul som händer någonstans? Jag har inget problem med att spendera pengar eller åka en bit, jag vill bara ha något att göra, eftersom hela den här helgen kommer spenderas hemma.
Någon som vill ha besök? Eller någon som vet något spännande man kan åka och titta på? Någon som vill ses eller hitta på något? Någon som har någon annan idé? Så länge det är inom norden och jag inte behöver med än fre-sön är det hur lugnt som helst.

Nu tänker jag sätta mig och vänta på att förslagen ska hagla in, och kom ihåg att alla förslag är bra förslag, jag kommer överväga allt noggrannt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ju alltid fest på folkan i Hagfors nästa lördag?!

2008-09-20 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback