Obefintliga helgplaner

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i helgen, jag börjar bli stressad över det!
Hur ofta brukar jag planera min helg redan på tisdagen? Jag vet inte vad det är med mig, men jag är så sugen på att GÖRA något. Något skoj. Som sagt, ge mig tips!

Idag har jag ätit supergod pizza som Kolbjörn gjort. Om en timme ska jag se på Idol, spana efter Erik och efter killen med indie-knäna! Det blir nice. Jag tror jag ska skippa att gå tillbaka till datorn efter Idol, det vore smart av mig att inte sitta här hela kvällen ikväll igen..
(Men var inte oroliga, jag är ju kvar en timme till i alla fall!)

Kommentarer
Postat av: anna

tips: kom och festa i örebro ihelgen! hur var idol igår? jag missade det pga att jag jobbade. buh. har några jag ska spana efter ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback