Norrlandsnostalgi

(Glöm inte att vara med i min tävling!)

Jag spenderade helgen i Sundsvall, det var vackert. Jag träffade många fina människor, Pillan & Mia, Sara, Robin, Mathias & Linnea, Nettan och flera andra. Det var riktigt fint. På lördagen hade Sara inflyttningsfest, det var supertrevligt och en cool lägenhet, en gammal tant hade bott där och det var riktigt snygga tapeter och sånt, dock blev det lite väl mycket tillsammans, men det var grymt coolt!
Vi var på Aveny (där det var 23-årsgräns och vi slapp visa leg), vi dansade mycket till E-type (minst 7 låtar!) och hade riktigt skoj! Jag måste säga att jag gillar Sundsvall!

På söndagen åkte jag hem, jag tog tåget till Östersund, varifrån jag åkte med Daniel och Arvid hem till Värmland. Det var mer känslosamt än jag trott att åka förbi Fränsta, och det slog mig faktiskt att på hela vägen mellan Sundsvall och Östersund är faktiskt Fränsta vackrast, det är så fint med Torpsjön och berget på andra sidan, med Getberget och kyrkan, Vikbron (som man i och för sig kanske inte direkt ser från tåget) och så självklart skolan. När jag såg skolan var jag nära att börja gråta för det var så översvallande! Jag saknar verkligen Ålsta, det är rätt sjukt, men så är det!

Dessutom finns det ingen höst som är så vacker som den i Fränsta, därför bjuder jag på en höst-bild som jag tog när jag gick på Ålsta.
 None
Ser ni alla färger? Visst är det fint?

Kommentarer
Postat av: Thomas

Fan Lena! Jag saknar den där vägen! Hur många gånger gick man inte den? Med katterna som alltid mötte en. Fuck! Ålsta kommer aldrig tillbaka!

2008-09-29 @ 19:03:26
Postat av: pelle

VAD TREVLIGT (oj) det låter som du haft.

Postat av: anna

fint! tänkte faktiskt på det idag när jag gick till gymmet att höstfärgarna börjar komma :)

2008-09-29 @ 22:30:33
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: johanna

norrland <3

2008-09-29 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback