Morgonrutiner

Pappa skrattade och frågade mig "äter du alltid frukost på väg till jobbet?", och ja, det gör jag faktiskt. Jag ser ingen poäng i att sätta mig ner hemma och äta när jag kan ta smörgåsen i handen och äta medan jag går. Det känns bara så tråkigt att sätta sig med sin smörgås hemma vid köksbordet, jag hinner ju ändå knappt sätta mig innan jag ätit upp den! Det här är nog en efterverkan efter Ålsta, på Ålsta åt vi alltid stora frukostar och framför allt tillsammans, jag älskar det! Men det gör det desto tråkigare att äta sin frukost själv.
Men det största problemet med det här är väl egentligen det att eftersom jag äter på vägen hemifrån innebär det att jag inte heller borstar tänderna, inte bra! Jag kanske skulle ta en tandborste till kontoret, så kan jag borsta tänderna lite senare istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback