Mina lyckliga kompisar




Ikväll spelar De Lyckliga Kompisarna på Nöjesfabriken i Karlstad, och jag kommer inte att närvara. Jag borde, men sjukdom och annat säger nej. Jag orkar inte och dessutom är ändå biljetterna slutsålda!
Men jag har flera lyckliga kompisar som ska dit. Jag är glad för deras skull men önskar att jag vore med, jag vill röja!

Susanna skrev:
jag lovar. jag ska röja för dig som om vi vore på ankan ;)

och det vill inte säga lite! Jag vill också se DLK, jag vill också röja som om jag vore på ankan, jag vill också bli full och ha skoj.
Men nu får jag nöja mig med att se på den här vidoen - nu är det dags! ;)





Världen befolkas av mig,
mig och mig och mig, bara mig och min mamma!
Vi kan ta för oss precis som vi vill,
vem som kommer efter oss
det gör detsamma, eller hur?

Ja, Egon är också en riktig hit! Men inget slår Hockeyfrilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback