Min blindtarm förföljer mig

Det är nu 7 månader sedan jag var i Tyskland och opererade bort min blindtarm, men fortfarande orsakar den mig problem. Nu vill tyskland ha betalt för att jag donerat min blindtarm till dem, jag skulle snarare säga att Sverige vill ha tillbaka sin blindtarm! Jag kanske ska leka hassan och ringa till random tysk och säga att Sverige kräver att få tillbaka sin blindtarm (Jag refererar till när Hassan ringer Norge och säger att Sverige kräver tillbaka sin dammsugare).
Problemet är det att jag som sagt ska betala nån sjukhusräkning eller något - inte vet jag - till tyska försäkringskassan. Eller, det i sig är väl inget väldigt problem, det är väl bara att betala.. Men, problemet ligger i att jag inte lyckas! Inte för allt smör i Småland lyckas jag få till den där betalningen.
Jag har:
- bett pappa betala, men han har misslyckats
- gått tillbanken för att betala, men de kunde inte göra det utan IBAN-nummer
- mailat tyskland för att få ett IBAN-nummer, men utan svar
- tänkt att jag inte orkat brytt mig mer, vilket resulterat i ännu en påminnelse
- fått en tysk vän att ringa tyskland och få ett IBAN-nummer
- försökt betala med IBAN-numret jag fått, men misslyckats
- försökt använda något BIC-nummer eller liknande
- ringt telefonservice för internetbanken och frågat vad som är fel på IBAN-numret

och nu står jag här och måste ringa tyskland igen för att kolla om det är någon siffra fel i det IBAN-nummer jag fått, för något är ju sannerligen fel. Jag vill bara bli av med skiten, men snart hamnar jag nog hos tyska kronofogden, då kommer Hitler och tar mig - läskigt!

Kommentarer
Postat av: pelle

VAdå, fick du blindtarmsinflamation i tyskland? Eller donerade du den ändå?

2008-09-14 @ 12:07:59
Postat av: valle

Jag förstår inte, vad ska hitler med din blindtarm till? Är inte han död förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback