Måndagsångest

Fan, det är bara måndag. Bara måndag och jag har redan ångest över vad jag ska göra i helgen! Min senaste idé som poppat upp är att dra till Sthlm, varför då då? Jo, för att jag blev påminnd om det här:

Alla har hört talas om det, men hur många har egentligen gjort det?
Nu är det dags, första lördagen efter Septemberlönen, den 27:e, sparkar vi igång hösten med att köra Götgatsracet. Vi samlas 18:00 på Tullkrogen vid Skanstullsbron och dricker sedan en öl på varje krog och restaurang på Götgatan.

 Den som håller ut längst kommer slutligen att stå som segrare.

Fakta Götgatan:
Längd: 1328 meter
Krogar: 50
Meter/krog: 26
Källa: Dagens Nyheter

Nu ska det äntligen avgöras vem som egentligen står pall längst. Tiden är inne.



Det vore skoj, minsann! Men, åker man till Stockholm för att spendera galet mycket pengar på öl? Det tål att funderas på!
Annars, vad ska man hitta på? Jag pallar, som sagt, inte att vara hemma en helg till! Nej, jag behöver aktivera mig!

Kommentarer
Postat av: pelle

VADKUL! :D Hade jag haft råd skulle jag lätt varit på:D

2008-09-23 @ 12:21:24
Postat av: anna

haha vilken grej, låter skit kul :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback