Jag är kass!

Igår hade jag verkligen gått in för att lägga mig i tid. Jag tänkte absolut inte sitta vid datorn längre än till 23 (jag var ju i alla fall lite realistisk och sa inte typ 21), och jag var på väg ungefär då också. Men så råkade jag komma på att jag skulle kolla någonting och var helt plötsligt fast i massa grejer och satt kvar ännu en timme! Ja, jag är kass på att ta mig från datorn på kvällarna, haha!

Inatt vaknade jag och var alldeles blöt, det var inte alls roligt, och jag blev rätt förvånad. Jag brukar aldrig svettas på natten, men inatt gjorde jag verkligen det. Det kanske var eftersvettningar från tennisen? Eller så drömde jag att jag blev jagad! Haha

För övrigt var jag på kontoret 8.35 idag, det tar sig. Jag har inte varit här innan 9 en enda gång sen jag började, tror jag! Det är rätt sjukt, men jag är verkligen hemskt kass på att gå upp på morgonen. Nämnas bör att jag nästan varenda dag haft som målsättning att börja 8. Och närmast är 35 minuter efter, som sagt, jag är kass! Haha!

På tal om det där med onyttigt ätande, förresten... Idag har jag också ätit en bulle, eller två halva vid olika tillfällen. Det är svårt det där när man har fasta tidpunkter för fika och folk lägger pengar i en kaffekassa för att köpa fikabröd! Det är illa!

Kommentarer
Postat av: pelle

Datorn blir som intressantast på kvällarna, faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback