What would you say?

Alla har nog känt den där känslan, känslan av att vilja ha en kram! Jag skulle jättegärna ha någon att krama just nu, i huset finns ju bara mamma & pappa och man tröttnar lite på att krama dem.. Det finns en låt, jag skulle vilja påstå att det är världens bästa låt, jag känner ofta så. Men det finns många andra låtar som jag kan säga samma sak om, men det är i alla fall en väldigt fin låt.
Tyvärr finns den inte i annat än en kass live-version på YouTube, jag har den inte heller på datorn och hade jag det hade det inte hjälpt, för jag hade inte kunnat göra låten till en film och lägga upp! Men jag önskar att jag i alla fall kunde höra på den. Jag har haft den på hjärnan större delen av dagen och den är så otroligt fin.
Men, den får mig att vilja kramas. Jag vill inte vara ensam. Nivet, "Loneliness is better when you're not alone". Det är så sant som det är sagt och det är också vad låten heter. Vet ni hur fin den är? Vet ni hur fin Annika Norlin, som sjunger den, är?

Och vet ni hur mycket den låten får mig att vilja kramas? Eller, bara att ha lite mysig och varm hud på en kropp bredvid sig, någon att krypa intill eller säga något till. Någon att lägga armen runt eller någon som lägger armen runt mig. Någon som är mjuk och mysig.
Ja, ni förstår nog poängen, ibland har jag bara större behov av att krama någon. Och det är nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh tack söta du. :D



Har du ingen gullig gosig kompis du kan krama lite på då? :)

Postat av: Kalle

sv. Loneliness is better when you're not alone låter som titel lovande, länka youtube!

2008-10-19 @ 02:19:05
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Hoppas att du hittade någon att krama på. :)

Det är ett 50 mm objektiv med kort skärpedjup (blir extremt suddiga bakgrunder)



Kram och ha en härlig söndag!

2008-10-19 @ 08:16:52
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du och ditt ständiga kram-behov gumman. :-) Vi får ta och finna dig en karl snart!

2008-10-19 @ 10:17:51
Postat av: Pillan

Jag veeeet. Tror det kommer med hösten. :(

2008-10-19 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback