Frågor med svar

Oj, jag upptäckte precis att jag blivit utmanad av Stefan, jag hade missat det och så läste jag en annan blogg, som fått samma utmaning och kom att tänka på att sist hon blev utmanad av Stefan blev jag det också och kollade om jag blivit det den här gången med (jag hade ju läst inlägget, men inte lagt märke till att jag faktiskt utmanats)!

Man ska ta fram mobilens telefonbok och svara helt ärligt.

Har du pussat nummer 2?
Cherin. Ja, jo det har jag ju faktiskt gjort.

Vad har du för relation med nummer 20?
Det är min allra bästa vän, dock hennes hemnummer till hennes föräldrar, dem är jag väl inte fullt lika god vän med, haha!

När ska du träffa nummer 30?
Jag har faktiskt ingen aning! Stefan jobbar i Norge, och jag hänger inte där allt för ofta! Men snart, hoppas jag, vore skoj!

Är nummer 18 söt?
Söt & söt.. Hon är gravid och det är ju ganska fint. Men jag har nog aldrig tyckt att hon är så väldigt söt faktiskt.

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Oj, det minns jag inte. Att hon kunde mycket om skolan. Det är Nettan från min klass i Norrland, hon hade gått där ett år.. Och så var det roligt att hon var från Värmland, så klart!

Gillar du nummer 14?
Gillar & gillar. Jag har ingen direkt relation till henne. Elin, från teatern. Hon & jag satt i styrelsen tillsammans och vi har spelat en del teater tillsammans.. Men så mycket mer är det inte. Men hon är trevlig, absolut. Jag ogillar henne inte!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, jag har inte träffat Angelica sen i Augusti.

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
ingen aning! Skulle faktiskt inte förvåna mig om "aldrig" är rätt svar på den frågan!

Är du nära vän med nummer 23?
Inte direkt, var länge sedan jag både såg & pratade med henne. Men vi har alltid roligt när vi ses, hon är en sån kompis som det inte gör nåt om man inte träffar så ofta, det känns bra ändå.

Har du gått på bio med nummer 4?
Benjamin? Nej, det har jag inte..

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Pelle är typ 40 och har tre barn, varav det äldsta bara är ett par år yngre än mig. Nej, jag tror inte jag skulle vilja gå ut med honom!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Oj, jag vet inte. Gamla minnen kanske, hur det var när vi gick på lågstadiet & mellanstadiet. Sen dess har vi inte varit fullt så bra kompisar. Eller så pratar vi om vad som händer nu för tiden. Jag vet inte, var ett bra tag sen jag träffade Mathias.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Haha, jag skulle inte påstå att jag har någon relation alls med Mikael Ellford. Jag träffade honom ett par gånger när jag var på praktik på Tryck, enda anledningen till att jag har hans nummer var att jag skulle hämta hans bil som vi skulle låna till en grej. Jag har ingen aning om varför jag har kvar numret, haha!

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Eh, jag vet inte. Det är Fritte. Kanske gå på en konsert? Vi har väl inte så mycket gemensamt, men vi gillar en del samma musik i alla fall. Så en konsert är nog bra!

Vad är det bästa med nummer 8?
Jag vet inte, hon är rätt rolig..

Brukar du och nummer 16 träffas?
Nej, Tom Bäck har jag bara träffat en gång. Jag & Lou bjöd in oss själva till honom på förfest en gång för ett drygt år sedan. Det var skoj, men jag har inte sett honom sen dess - första & enda gången.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

hehe kul utmaning. :P

Postat av: O

Ska det här vara på en blogg? Jag trodde att det en blogg handlade om skulle vara av någon sorts allmänintresse. Nummer 732? Är din (trekvartsobefintliga) relation med den något världen bryr sig om? Att jag överhuvudtaget orkar skicka en kommentar betyder; SKÄRPNING, TACK!!!!!!!

2008-10-30 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback