Uppgång & Fall

Jag jobbar ju som vanligt, motivationen är dock bättre än igår. Inatt har jag sovit riktigt bra, det är nog därför.
Ikväll blir det Karlstad, med Marielle & Ankan. Jag är inte vidare pepp egentligen, men det ska nog bli skojigt ändå. Vet inte riktigt vad som händer eller så, jag vet inte heller vad jag ska ha på mig eller dricka eller någonting, Marielle ska vara nyårsfin, så jag måste ju haka på trenden, det blir hårt.

För bloggens del var det full rush igår, ännu ett nytt rekort. Men eftersom jag drar till stan idag och återkommer någon gång imorgon blir det inte så många bloggar här idag. Får se hur det blir med den saken, helt enkelt. Jag lovar att ta igen mig på söndag om inte annat!

För övrigt, visste ni hur sjukt mycket tidskrifter det finns om ekologiskt och liknande? Jag håller på att ordna upp i företagets alla tidskrifter, men det är helt sjukt. Helt sjukt mycket, spännande tidningar man aldrig har hört talas om. Jag ska nog börja läsa lite såna grejer, när det ändå finns här 3 meter från mig på kontoret! Javisst, slappis-Lena borde bli på g att bli engagerade-Lena!

I alla fall, nu är det jobb! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: pelle

Rekord igen?! Grattis! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback