Samvetskval

Ibland kan jag tro att jag har världens största samvete, mina samvetskval är oerhört stora och jag får dåligt samvete för allt och ingenting. Jag tänkte dra några saker som jag haft dåligt samvete för idag:

- Att jag inte gick till jobbet förrän efter 9
- Att jag skickat ganska många sms på arbetstid
- Att jag kollat Facebook på arbetstid
- Att jag inte gjort vissa saker på jobbet som jag borde gjort (men faktiskt inte hunnit med än)
- Att jag har så galet många bloggar som jag inte läst
- Att jag försummar min egen blogg
- Att jag inte svarat på några marknadsundersökningar jag fått på mailen
- Att jag inte lyssnat färdigt på alla skivorna i min tävling än.

Det här var i alla fall några exempel, jag skulle nog kunna komma på fler om jag tänkte efter lite mer.
Vad har ni haft dåligt samvete för idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback