Min vecka

Det är måndag förmiddag, starten på en ny vecka och den här veckan är det min vecka. Min vecka att se till att det finns något att äta på förmiddagsfikat på jobbet. Min vecka att åka till Gustafsons Skafferi och handla frukost till de två företagens anställda som finns här.
Jag åkte dit vid öppning imorse och kom tillbaka med alldeles varma och färska bröd, det var så otroligt gott! Det är inte så ofta man får så färskt bröd att det fortfarande är alldeles varmt! Tänk själva hur gott det är när smöret smälter på smörgåsen, hur gott det är med bröd som är svårt att skära för att det är så färskt! Åh, det är mums!

För övrigt var det en bra avslutning på min bloggvecka igår, okej det kanske blev på gränsen till för många bloggar, men ojojoj vilka besökssiffror! Det var nästan en fördubbling av mitt tidigare rekord, eller det var i alla fall en rekordsökning på 71,4% - DET NI!
Idag är det ju jobb så det blir förmodligen inte lika många bloggar. Ikväll ska vi dessutom hem till ett par av polackerna som jobbar hos oss och äta middag, de åker hem till Polen igen på onsdag och har bjudit hem oss på hejdå-middag ikväll.
Ja, det var min dag det!

Kommentarer
Postat av: pelle

Färskt bröd är så jävla underskattat!

Postat av: Anonym

DU måste snitta minst 10 inlägg per dag!

2008-10-13 @ 13:09:47
Postat av: Pillan

Hej hopp. Jag tror lite kan vara min förtjänst.

Har börjat läsa bloggar. :)

Vem vet, kanske blir jag själv bloggare en vacker dag?

2008-10-13 @ 13:21:50
Postat av: Tommy

Lena, man ska inte skriva om sin blogg i sin blogg. Det är oartigt.

2008-10-13 @ 13:54:32
Postat av: Marielle

Just det Lena. Lyssna på Tommy - sluta flasha läsarsiffror!

2008-10-13 @ 15:59:34
URL: http://reseledarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback